greenbiznes.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych, reklamowych i dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszych stron bez zmian tych ustawień, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików.By dowiedziec sie wiecej o naszej polityce, mozesz sprawdzic nasz regulamin.

Zmiany na lepsze

Z niedawno opublikowanego raportu dotyczącego CSR w firmach energetycznych, gazowniczych oraz ciepłowniczych wynika, że wciąż jest wiele firm, dla których odpowiedzialność społeczna i środowiskowa to głównie dobry wizerunek, podstawowe zalety…
Czytaj dalej...

CSR to zyski, a nie koszty...

„CSR nie jest działalnością charytatywną przedsiębiorstw ani tym bardziej nowym instrumentem marketingowym czy public relations, służącym wyłącznie kreowaniu wizerunku.(…) są to działania mające na celu poszukiwanie równowagi pomiędzy zmieniającymi się…
Czytaj dalej...
Subskrybuj to źródło RSS